Rus og samfunn har laget en reportasje om lille meg!

 

https://www.rus.no/aktuelt/monica-med-hjertet-i-handen-article2647-934.html?fbclid=IwAR0Y9ZG2RYjda6uItpJmQ9r20WVFCDe-k1ONHLkXzmAEpJisP98cunahf9M

Her er linken til reportasjen!

 

Jenta fra bygda som aldri har trodd hun har vært verdt noe! det forundrer meg stadig når andre mennesker ønsker og lese om mitt liv eller fatter interesse av det jeg skriver, jeg er ikke vant med dette! 

Det står i reportasjen at jeg ble innlagt på Tronvik etter at jeg knakk ryggen, dette er feil og jeg var innlagt der i 2009 rett etter at jeg mistet barna mine. Jeg var der i 6mnd og har aldri sett meg tilbake på sprøytebruken jeg var avhengig av.

Denne gangen har jeg kuttet rusen helt selv og har ikke hatt behovet for innleggelse siden jeg har så mange rundt meg med egenerfaring og i samråd med psykolog har det vært best for meg og være her hjemme i mine vante omgivelser og bygge opp livet etter 18år med rusmisbruk.

At noen ønsker og lage slike reportasjer om meg er ennå uvant, men veldig veldig kjekt! jeg føler at jeg når ut til flere og at min historie faktisk kan gi noen lysglimt til noen som trenger det, jeg setter utrolig pris på slike ting!

Del gjerne linken, blogginnlegget og spre ordet folkens! I love you all! 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg