Rareste søndagen noensinne

Det er søndag i heimen og jeg har sovnet på sofaen iallefall 10 ganger iløpet av dagen, vi har lagt og slumret i hele dag og det har vært den mest behagelige dagen på lenge. Det er ikke ofte jeg har roen over meg til og gjøre slike ting, så dette bare nyter jeg! slike dager trenger man innimellom.

 

 

Hverdagen kommer snart nok, dagene suser forbi og uka som kommer er fullpakket med både reise til Bergen, massevis av møter og å hjelpe noen som har flyttet til Måløy med og komme istand. Denne uka skal bli bedre enn forrige, det har jeg bestemt meg for!

Klokken er snart 18 på kvelden så det er nok på tide og komme seg opp og bort ifra tv’en som suser i bakgrunnen, få gjort noen ting så man er klar for og legge seg igjen. hehe. Jeg håper dere har hatt en mer produktiv dag enn jeg har og at dere nyter denne søndagen før uka slår til igjen! masse kjærlighet ifra meg til dere! 

 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Har tatt en meget rolig søndag dette huset også. Dilla litt i akvariet og blomstene mine, men ellers så har det gått i Amerika got talent… resten av dagen. Hvorfor må man gjøre så mye hele tia… når man kjenner at det trengs å slappe av og man virkelig får det til… det er så godt det. Ha en fortsatt god søndag, lad batteriene, du får fort nok tømt de😀

    2. Må være godt å kunne hvile, det kunne vi som er I turnus trengt og. Hva med å få seg en jobb?. Kjenner jeg blir litt provosert her…. . Beklager ,men skjønner dere har mye men tidligere rusmisbruk er vell ikke en unnskyldning til å ikke jobbe?

      1. Min kjære har fast jobb og jeg har knekt ryggen rett av. Jeg hadde jobbet om jeg kunne 🙂 vet ikke helt hva du blir provosert over, at noen slapper av på en søndag? Den eneste fridagen i uka 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg