pusterlettetut! Har gjort invistering for “oss som er på farten” – sjekk ut dette dere!

*pusterlettetut* Jeg har fått unnagjort disse tingene jeg har gruet meg til og kjenner meg allerede litt lettere til sinns, å fjerne disse tingene som gjør en urolig har mye å si for helsa. Nå gleder jeg meg til og gjøre massevis av lystbetonte ting og jeg er allerede igang!❤️

Jeg har nemlig klart og ødelegge kofferten min og er som dere vet alltid på farten, nå har jeg valget mellom å bruke ryggsekker eller digre kofferter som blir vanskelig for meg å dra med meg, i dag fikk jeg velsignelsen ifra min kjære til og invistere i en stor veske som får plass til alt jeg trenger for flere dager. Jeg har også kjøpt drikkevarer og digg til å ha på rommet på hotellet, for denne dama bruker ikke mer penger en jeg strengt tatt må, som alle vet er det ikke billig på hotell.😂

 

 

Nå gjenstår ett par ting som jeg må få gjort før jeg reiser, jeg var ikke helt obs på at jeg allerede drar i morgen men når valget stod mellom å stå opp kl2 på natta og starte dagen med fagdager og underholdning til langt på kveld eller å reise en dag før og få sove ut før det hele startet så ble valget enkelt, før ville jeg bare kjørt på og strukket mine egne grenser helt til det smalt men denne jenta har lært leksa si. Man kan gjøre livet enklere for seg selv ved enkle knep og triks, jeg er glad jeg har funnet utav det.😁

Nå gjenstår pakkingen og når ei jente skal på tur vet alle at halve klesskapet skal være med på ferden, det kan jo hende at man får brukt for det!😂 det kan jo skje noe og vips så er halve klesskapet pakket (derfor jeg kjøpte meg veske slik at jeg slapp å dra med meg en monster-koffert, for jeg lover dere at jeg ville fylt den til randen).😂

Plutselig såg dagen langt lysere ut!😁❤️

 

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg