Psykisk helse – alle har en! – kompleks PTSD-

Det er søndag morgen og jeg ligger under dyna på sofaen og har gjort det i noen timer allerede, endelig en dag der jeg bare kan ligge og slure og se så mye tv jeg bare makter, jeg elsker søndager!❤️

 

I dag skal vi i barnebursdag til minste tantegull som fyller 3år, i kveld skal vi på bingo som alltid på søndager så planen er lagt for dagen, jeg har fri ifra jobb helt til torsdag så jeg tenker og bruke denne uka til og finne løsninger på disse “traume-nettene” mine, jeg tenker og snakke med både psykolog og lege for og se om det er noe jeg ikke klarer og se selv, det er liksom grenser for hvor lenge man kan gå med elendig søvnkvalitet og å våkne aktivert hver eneste natt. Jeg kan ikke bare overse det lenger, grep må tas.❤️

 

 

 


Jeg kjenner hvor slitsomt dette er i lengden og jeg har ikke vært flink til og være åpen om det heller, noen ganger tenker man at man skal fikse tingene selv men uten å ventilere rundt problemene så kan det bli ganske så råttent innvendig, det spiser en rett og slett opp.

 

 

Jeg har sett ting mennesker ikke skal være vitne til, jeg har vært i situasjoner som ville knust de fleste og for første gang i mitt liv er jeg uten bedøvelsen rusen var, det er klart det kommer til og bli tunge tak i mange år fremover men en kommentar ifra en som har vært rusfri lenge “reddet” dagen i dag, det at han skrev at det faktisk vil bli bedre gjør at jeg faktisk tror på det, noen ganger trenger vi bare å høre ifra mennesker som har gått veien før oss, noen som kan gi håp og noen som kan vise vei når man har mistet retningen, det betydde mye for meg.❤️

 

 

Nå skal jeg bare ligge her en stund til før jeg starter denne dagen og griper den, jeg tenker og gjøre det beste utav den slik at jeg kan legge meg og tenke tilbake på at det ble en god dag på tross av nettene, at jeg klarte å snu tankegangen også i dag.

 

 

Ha en flott start på søndagen kjære lesere!❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg