Påskeferien er offisielt igang! dette blir en spesiell påske

God morgen kjære lesere! ❤️

I går lot jeg meg selv kjenne på hvordan det er å ha det vondt, jeg lot følelsene bare rase i kroppen og valgte og ta en timeout for meg selv. Det fungerte for i dag føles alt litt lettere, den siste tiden har vært tung og jeg tror det er sunt å kjenne litt på det og ikke bare haste videre. 

 

Påskeferien er offisielt igang! 😁 min kjære har hele 9 dager fri og helt ærlig så trenger jeg han her hjemme. Det er fortsatt mange ting jeg ikke mestrer og får til og alt blir mye enklere når han er her.❤️

 

 

 

 

Dette blir en helt spesiell påske for oss, jeg skal nemlig starte i jobb igjen når påsken er over og må bruke hver eneste dag til og bygge meg opp igjen.

Operasjonen preger kroppen ennå men jeg går små skritt fremover hver eneste dag. Jeg gleder meg til og komme meg på beina igjen og starte livet for fullt! jeg gleder meg til og gå tilbake til drømmejobben min og gjøre disse tingene jeg elsker.

Imens nyter jeg friheten, nyter hjemmet mitt og nyter at det endelig er påskeferie og jeg slipper og være aleine hele tiden. 

 

❤️❤️❤️

Jeg håper dere får en knallstart på denne lørdagen og at alt går deres vei.💫

Med hele mitt hjerte takker jeg dere for støtten og for at dere gjør hverdagen min rikere, dere betyr vanvittig mye for meg.❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg