På farten med Sebastian og Monica!

 

Altså!  Starten på denne turen ble ikke helt som planlagt! Overraskelsen jeg fikk på døra satt meg helt ut! Jeg glemte flere ting jeg skulle ha med meg men det er typisk meg og ville blitt glemt uansett.

Når vi er på tur blir ingenting som planlagt men jeg har funnet ut at det faktisk er da det blir mest morro! 🤩

 

Vi måtte stoppe på Eid og skifte alle vindusviskere, jeg har jo oppdaget for mange uker siden at det burde gjøres men utsetting av slike saker er jeg en mester på! Her skifter Sebastian viskere for første gang i sitt liv 😂 det tok oss bare en halvtimes tid og finne teknikken, med hjelp av betjeningen på Biltema 😂

 

Det begynner å bli en stund siden vi startet denne turen men har ennå bare komt en times tid ifra startplass 😁❤️ To rusavhengige på tur med usedvanlig god tid! Følg med videre på reisen ❤️😁 masse kjærlighet til dere ifra oss ❤️

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg