Ord blir fattige – også gode ting har en ende –

Det er mutters stille i bilen og vi alle tre sitter i egne hoder og funderer, det går lenge mellom hver gang noen sier noe og det er samme stemning som alltid, tross at bilen inneholder ulike mennesker for hver gang er atmosfæren den samme. Stillheten, bearbeidingen og prosesseringen. Det er magisk!

Ord blir fattige og uansett hvilke ord jeg bruker så finner jeg ingen som er dekkende for følelsene man sitter med etter å ha vært på samlingene rusettervernet arrangerer, det slår liksom aldri feil og ender alltid opp med såre magemuskler og mange tusen inntrykk. Man føler seg alltid rikere og med flere verktøy i sekken, man får innblikk i andre menneskers liv, ett innblikk man aldri ville fått ellers. Det er stemningen, det er atmosfæren og ikke minst folkene som gjør oss så medtatte og på grensen til fyllesyk på disse søndagene, dagen derpå men vi gjør det igjen og igjen fordi vi ser det nytter. ❤️

Roger Eltvik Styreleder
Takk for du delte kjære venn

Jeg sier ikke at fellesskapet passer for alle og at det løser alt, jeg sier bare at i dette fellesskapet har jeg ikke bare funnet ett fellesskap men også en storfamilie ❤️ En som støtter hverandre, ser deg og som hjelper deg når du ikke en gang visste at du trengte det akkurat der og da.

Jeg aner ikke hva det er som gjør at det funker, jeg kan verken se eller peke en finger på akkurat hva det er men jeg tenker ikke å bruke tid på og finne det ut heller, det virker og det er nok ❤️

Tusen hjertelig takk for en magisk og berikende helg! gleder meg allerede til neste gang vi ses.

Trinemor
Leder for Florø ettervern

Jøran (gruppeleder Sogndal ettervern)

Gevinst-bordet til basaren som satte standaren for hele helga!
For første gang vann jeg ikke en eneste gevinst. . . Nedtur.. hehe

Maten må vi ikke glemme

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg