Oppussingsmaratonet er over! puster lettet ut

Nå klokka 18 ble jeg ferdig og la det siste penselstrøket! jeg har drevet med oppussingsmaraton på denne bloggen i 3 dager nå og er såpass lei at det sikkert vil gå en uke til neste gang jeg får ånden over meg.. 😂😂

Jeg har maling overalt og føler meg lite fresh her jeg sitter, varmen vi har hatt de siste dagene har bydd på utfordringer og det er ikke anbefalt og arbeide i dette været, men jeg kom i mål og nå skal jeg bare nyte resten av denne søndagskvelden! ❤️

Det har vært en enorm motivasjon og dele denne oppussingen på denne bloggen! det har drevet meg fremover selv når jeg har vært sliten og nesten gitt opp. Sist jeg malte trappen tok det meg 3 uker, denne gangen tok det meg 3 dager. Fremgang er viktig og nå ser jeg hvor mye bedre kroppen har blitt så nå satser jeg på at jeg får operasjon snart og får ut platene som plager meg. 😁

Nå puster jeg lettet ut og håper at jeg ikke kommer på ett prosjekt med det samme, jeg pleier alltid og lage meg flere prosjekter i hodet mens jeg holder på men denne gangen har jeg tvunget meg selv til og fokusere på dette ene. 

Jeg håper dere har hatt en underbar søndag og at dere nyter varmen🌹🌹 STOR sommerklem ifra meg!

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg