Oppussing ble det som ga meg mest livsgnist og motivasjon, hvem hadde trodd?

ALDRI hadde jeg trodd at dette prosjekt “gang” ville være en slik BOOST for selvfølelsen og mestringsfølelsen min! jeg har faktisk gjort ALT selv uten og måtte spørre etter hjelp. Under trappen har jeg brukt forlenger og teipet en kost til og jeg er så stolt over meg selv! med knekt rygg og alt så har jeg bevist noe for meg selv.

(Det ferdige resultatet oppe) 

Sist gang jeg jobbet med gangen tok det meg 3 uker og nå har jeg holdt på i to dager og har fått gjort massevis av arbeide, jeg kan si at jeg har bannet som en sjømann men innerst inne har jeg hatt det mest gøy og har tenkt positive tanker mens jeg har jobbet. Det føles utrolig godt og kunne si at jeg har jobbet skikkelig til svetten har sprutet!

(Slik såg det ut før)

562 dager med blod svette og tårer har lønt seg! jeg har jobbet som ett svin for og komme meg på beina etter ryggknekken og sannelig har jeg faktisk klart og oppnådd ting jeg aldri trodde var mulig. Lite visste jeg at oppussing ville bli det som ga meg mest mestringsfølelse! men det mener jeg langt inni hjerterota, nå har jeg virkelig fått smaken på livet og alt som følger med.

(Ferdig gang oppe)

Resultatet ble jeg veldig fornøgd med men det er prosessen som har betydd mest, jeg har også startet nede i gangen og tenker og fullføre helt ned. Nå har jeg igjen og male under trappen og ser på dette arbeidet som bare kos! dette har virkelig vært en god og varm dag.

(Startet nede også)

(Gleder meg til og få bort tapet og malt nede også)

(Startet på gang nede) 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg