Nytt bloggnavn ny blogg og ett helt nytt år!

I dag fikk jeg virkelig kjenne på kroppen hvor mye denne lille bloggen betyr for meg, da navneendringen kom opp og navnet ble “monicasreise”! jeg skalv og var nesten litt hysterisk her en stund og stod i fare for at denne feilen ville forbli her til onsdag. Heldigvis gjør dem på blogg.no en effektiv jobb og fikk fikset dette med en gang, og når det riktige navnet kom på plass ble jeg litt rørt og stolt inni meg! jeg har gått rundt her i dag og vært småforelsket og har hatt masse sommerfugler i magen, og jeg håper dere liker resultatet av endringene jeg har gjort til nå! aldri hadde jeg trodd at en blogg ville komme til å bety så stort for meg, og lite visste jeg at en feil nesten ville gi meg hjerteinfarkt. Jeg føler jeg har blitt så mye motarbeidet med denne bloggen på mange måter, og nå kan jeg senke skuldrene mine og bare slappe av med bloggingen! akkurat slik det var ment og være. Nå er det forøvrig enklere og finne frem siden navnet mitt bokstavelig talt er bloggnavnet, så jeg takker Julia Winge for genialt forslag! 

Denne dagen har vært helt merkelig med både feiring av min kjære, forsikringsfolk i gangene, testing av mennesker i månedrakter og at hverdagen har startet der ute mens jeg sitter her og føler det fortsatt er juleferie.

Jeg har ikke kommet igang ennå med dette året, jeg føler vi fortsatt har juleferie siden vi alikevel må holde oss innendørs men satser på at når jeg først kommer igang med dette året så faller alt på plass! jeg gleder meg til å ta fatt på dette ferske hele året vi har foran oss, jeg gleder meg til å starte oppigjen med gruppa og den nye gruppa! jeg gleder meg til min kjære blir frisk og kommer igang med jobb igjen og jeg ser vilt frem til alt som vil skje fremover, jeg føler jeg har sittet inne over lengre tid og bare lengter etter å slippe ut! og den hærligste følelsen jeg har kjent på lenge var da jeg kjørte min kjære til testingen, bare å kjenne kulden mot kinnene og den kalde luften! 

Håpet i meg er sterkt tilstedeværende i dag, jeg kjenner at jeg ser lyst på fremtiden hva enn den måtte inneholde, jeg kjenner at hele magen er fylt med forventninger til denne nye starten for bloggen og livet mitt! jeg har startet på andreåret som rusfri og på mange måter har jeg overkomt mange store hindringer, jeg har blitt ferdig med mye som kunne skadet meg om jeg ikke fikk bearbeidet det og jeg har satt meg selv til veggs. Jeg vet hva jeg står for og hva jeg er laget av, og jeg gleder meg så stort til og få lov og fortsette og spre dette ordet og fortelle dere hvordan det har vært og være meg. Jeg har alltid følt meg utenfor men nå føler jeg aksept igjennom å dele, så enkelt men komplisert på samme tid. På mange måter er jeg fri men har fortsatt mange store problemstillinger og ta fatt på og mange ting og lære om livets harde skole, jeg er ikke redd for dette lenger, det er ingenting som kan knuse meg når jeg har dere og alt dette livet har gitt meg, jeg ligner ikke lenger den jenta uten håpet og lyset i sjelen, den ødelagte som var på vei til å gi opp og visne. Jeg er sterkere enn noengang og jeg er klar for å ta fatt på dette nye året og dette nye livet!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/710870607/posts/10164544614325608/?d=n

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg