Noen ganger er det mest riktige å være aleine i jula

I år har vi gjort noe helt nytt!😁

Jeg har hatt ett behov for og ta jula tilbake og har brukt disse rusfrie årene til og prøve å finne tilbake til denne gleda jula før ga, jeg har prøvd og feila og dette året ble det viktig for meg å ta noen grep for og distansere oss ifra disse elementene som har ødelagt jula i alle år. Jeg har vel innsett at dette med at jula alltid har blitt så negativ ikke har handlet om meg. 

 

Vi kan endre oss men vi kan ikke endre noen andre.  Vi kan prøve å være de beste utgavene av oss selv og gjøre de tingene vi trenger for å gjøre endringer på det som ikke har fungert men vi kan ikke forvente at alle andre rundt oss skal gjøre det samme.

 

I år ble det viktig for oss og lage julemiddagen selv, å gå i kirka og gå på familiebesøk til dem vi er glad i, i år ble det viktig for oss og gjøre jula til noe som bare er positivt.❤️

 

 

Jeg har innsett noe dette året som har gått, jeg har fått ett større perspektiv på fortiden min og at ting som skjedde allerede i barndommen har satt preg på meg i større grad en jeg visste, at ting som har skjedd har gjort meg til den jeg er i dag.

 

Jeg trenger å gjøre fremtiden på min egen måte for en ting er helt sikkert, vi kan bare endre oss selv og ingen andre. Jeg føler vi har vokst når vi har komt til denne konklusjonen, jeg føler at vi har tatt ett viktig og stort grep for og bedre fremtiden våres sammen som ektepar.❤️

Det er ikke slik at fordi at det er jul så er det sunt og bra og være mange sammen, noen ganger er det mest riktige og være få som ønsker alt godt for hverandre. 

 

God jul kjære leserne våres❤️ 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg