Når livet går i knus må man fokusere på tingene man kan gjøre noe med.

Vi er omsider ferdig med badet etter den store vannlekkasjen rett etter jul og har endelig fått alt på plass!

 Da jeg valgte meg ut skap til badet så fant jeg disse hærlige hyllene her, og nå har det blitt to av dem, jeg falt skikkelig for disse og har ønsket meg en til lenge og man skal ikke se bort ifra at det faktisk blir flere.

Da mamma ble innlagt på sykehuset og var alvorlig syk prøvde min kjære og finne alt for og gjøre ting bedre for meg, han visste at jeg ønsket en slik hylle til så når jeg hentet han på jobb sa han “skal vi gå ned og kjøpe en hylle?” . Lite visste han at jeg den morgenen hadde vært på Europris og allerede hadde en til godt hjemme i leiligheten. 

Det har vært noen forferdelige dager! og nesten ikke til og holdt ut, men nå føles det godt og skrive ett innlegg igjen om hjemmet mitt. Oppi det hele har det vært det eneste som har holdt meg tilbake til virkeligheten, og når jeg har kunnet gått her og stelle så har jeg klart og ikke tenkt på mamma konstant. Det er virkelig i kriser man ser hva man er laget av, og jeg er glad vi er ferdige med denne kritiske tiden.

(Har kjøpt to av disse som jeg tenkte og ha i vinduet på kjøkkenet etter vi har fått foret)

(Utsikten ifra kjøkkenvinduet) 

på listen våres er foringer på alle vinduene vi byttet i sommer, men vi kommer liksom ikke igang fordi det alltid skjer noe uventet i hverdagen våres, vi har heldigvis tiden på våres side og har all tid i verden 🙂 dette er virkelig våres oppussingsobjekt og ett evigvarende hjem for alltid.

(Jeg kjøpte denne men den så veldig mye penere ut i esken, bomkjøp) 

Det er 457 dager siden jeg tok den siste øla, og jeg har så mange ting som holder meg til dette valget om rusfriheten hver gang det blir vanskelig, egentlig har jeg ett veldig bra liv sammen med mine. Det finnes på en måte ingenting som frister i det gamle livet mitt, og ikke minst og gå tilbake til disse omgivelsene som var før, leiligheten er overhode ikke til og kjenne igjen og jeg angrer på at jeg ikke tok bilder av hvordan det så ut før. 

I kriser får man virkelig merke på hvor sterk man egentlig er, og disse normale småtingene blir uviktige men også veldig viktige. Velkommen inn <3

(En old-fashion jukebox som vi fant på ett bruktmarked, har ennå ikke funnet den perfekte plassen) 

(Jeg har fått sansen for store speil isteden for bilder, her i gangen som vi har pusset opp) 

(Laga bilderamme av meg og min kjære! vurderer og male veggen bak)

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg