Nå tar jeg en dag av gangen, bokstavelig talt.

God morgen kjære lesere!😁🌞

Sola skinner som aldri før og endelig har vi vær som minner oss om sommeren, det har vært grått og trist så lenge at dette trenger vi.

Det er søndag og vi skal besøke noen på institusjon, vi fikk gjort unna alle tingene vi trengte i går og hadde en effektiv første fridag! det føles godt når alt er gjort og man bare kan nyte disse fridagene uten å ha masse oppgaver som venter, livet er for kort til og stresse seg igjennom det.❤️

Jeg skal bruke disse fridagene for alt dem er verdt, jeg skal bli vant med disse medisinene og komme sterkere tilbake, drømmen er at dette vil funke og at jeg kan fungere 100% i hverdagen, jeg er langt mindre sliten en før og bare det er en bonus i seg selv, det er ikke normalt og være så sinnsykt sliten hele tiden som jeg var før.

Nå tar jeg en dag av gangen, bokstavelig talt. Det er ingen rom for og forhaste seg og jeg ønsker og få med meg denne prosessen. Jeg gleder meg til og ta fatt på denne søndagen og gjøre det beste utav den, jeg gleder meg til å dra på besøk og jeg gleder meg til og nyte tiden med bilkjøring og god musikk. Denne dagen kan ikke bli annet en bra❤️

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg