Nå slipper jeg jubelen løs! Følelsene raser igjennom kroppen!

Etter mange år med to barn i fosterhjem har jeg lært meg teknikker for og verne om meg selv når samvær blir avlyst på kort varsel eller når ting kommer i veien slik at ting ikke blir som man hadde tenkt!😁

Jeg utsetter å slippe løs følelsene helt til jeg faktisk vet at jeg får møte dem ❤️

Denne gangen satte jeg en grense for meg selv, denne gangen skulle jeg vente til denne arbeidsdagen var over så skulle jeg tillate meg selv og bare slippe alt løst og FØLE! 😁

Jeg skal love dere at stemningen er magisk her i bilen 😂 med full guffe med musikk og følelser som raser igjennom kroppen! Men bare gode og positive for i morgen får jeg møte to av de beste menneskene i livet mitt ❤️ selve meningen med livet! Barna mine ❤️

Jeg er glad jeg har ventet til jeg var aleine før jeg slapp opp maska og bare lot tårene som pressa på komme 😂❤️ FOR ett sirkus av følelser og tanker! 😳 nå gleder jeg meg noe helt vanvittig til i morgen, men først hjem igjen til mannen som venter.❤️

 

 

Årets julegave til de to lovende unge blir penger ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg