Monica stikker hodet frem i media, IGJEN! – Helgestemningen er på topp!-

Herreminhatt så deilig det var å komme hjem i kveld!😳

Ute er det iskaldt og det er en FRYD å vite at jeg faktisk kan være inne hele resten av denne lørdagen! 😁bonusen med arbeidshelger er denne følelsen man får når man kommer hjem og har gjort sine plikter, når freden senker seg i kroppen og man vet at man ikke skal avgårde igjen før mandag! HELG!❤️

Dagen i dag har vært spesiell, tankene har liksom svirra i hodet igjennom hele dagen og i dag tidlig klarte jeg ikke å holde tårene tilbake! jeg er emosjonell når jeg tenker på morgendagen og 3årsdagen for rusfriheten. Det er ikke slik at jeg har drevet og grått på jobb, det skulle tatt seg ut men jeg har hatt litt ekstra å tenke på i dag.😂

 

 

Det har vært så koselig på jobb i dag, jeg har pynta juletre og hatt mange fine opplevelser, man merker at det nærmer seg jul og hele stemningen roper JUL!!🎅🏻  på vei hjem hadde jeg radioen på full guffe og julesangene strømma på, man kan ikke hjelpe for at denne berømte julestemningen kommer sigende innover seg, enten man vil eller ei.🫢

 

Jammen santen dukket fjeset mitt opp i avisa også, denne gangen for en bra ting! 😂 Pass it on er nok noe jeg vil være med på i årene som kommer og noe som virkelig ga mersmak! ❤️ Nå skal jeg bunkre meg her på sofaen og bare nyte stua mi! dette blir en bra kveld, det kjenner jeg bare på meg!😁

Jeg legger en liten utfordring i slutten av innlegget her til dere! 👇Fyr løs i kommentarfeltet nedenfor her inne på bloggen folkens! magisk kveld ønskes dere. ❤️

 

 

 

Jammen santen dukka fjeset mitt opp i avisa! denne gangen for noe som bare er positivt! (har ikke alltid vært det).

Klarer dere som ikke er ifra disse kanter å tyde hva dette betyr? – Utfordring til dere-

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg