Monica og Sebastian ute og sprer julegleden!

God kveld kjære lesere! ❤️

Oppriktig føler jeg at noe mangler om jeg går noen timer uten bloggen og jeg kjenner en bloggetrang når det går for lang tid mellom hvert innlegg, blogging er kjempegøy! 😃

Nå har min kjære juleferie!😃 og vi har kjørt rundt med litt juleglede i kveld, en kasse med bakevarer ble levert på Kulatoppen Omsorgsenter siden vi ikke kan oppsøke så mange akkurat nå. Vi har også gitt bort en kasse med klementiner til en heldig utvalgt. Situasjonen rundt korona gjør at vi må forenkle en del saker og gjøre ting tryggest mulig, i kveld ble utdelingen en kjapp affære.

 

 

Det er HELT vilt og tenke på at min kjære skal være her sammen med meg helt til neste år! jeg er vant med og være mye aleine og håper at vi får gjort masse i denne lange ferien, for neste år smeller det! 😁

Tankene mine i dag har surret litt rundt om hvordan neste år blir, og alle disse frivillige tingene jeg gjør. Jeg må vri hodet og finne noen jeg kan lene meg på fremover, noen som kan hjelpe litt på dager jeg ikke har muligheten til og gjøre dette. Det ville være veldig trist om jeg måtte slutte og gjøre disse tingene bare fordi jeg mangler tid. 😬

Jeg gleder meg til og dele denne jula sammen med dere! jeg gleder meg forøvrig alltid til og sette meg ned og skrive til dere, det har blitt en naturlig del av livet og noe jeg nyter av. ❤️

 

 

Ønsker dere alle en magisk julekveld ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg