Mascorama, panacotta og noe rødt i glasset!

Vi har hatt tidenes julebord i heimen! jeg og min kjære! ❤️

Han har disket opp med biff og for første gang har vi hatt dessert her hjemme! vi koser oss med noe rødt i glasset (julebrus) og Mascorama på tv’en og bare nyter friheten.😁

De her var farlig gode! 😳

Det er ikke ofte vi har så god tid sammen, livet er hektisk men derfor nyter vi det ekstra når vi får så mange sammenhengende dager sammen. Leiligheten er nyvasket og jeg finner ikke en eneste ting og klage på, da er det bra!

Å få lov og leve uten higet etter rusen er det jeg setter høyest i livet, at jeg har vært så heldig og ikke måtte leve med ett sug etter livet jeg har lagt bak meg, at jeg kan sitte her en lørdagskveld med en fred i kropp og sjel, jeg kunne ikke vært på ett bedre sted enn akkurat her. 

Dette er den beste lørdagen på lenge❤️❤️❤️

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg