Lørdagene blir fylte med opplevelser og spenning, og suget etter alkoholen uteblir!

Fy flate så sliten jeg er akkurat nå! Vi har vært på farten siden i dag tidlig, og har vært overalt og vært sammen med mammaen min i hele dag, og vi har hatt det kjempekjekt sammen <3 dagen har vært fylt med kjøring av overraskelser både her og der og vi har fått masse utav denne dagen. Nå på slutten ringte Bakeriet og hadde masse boller til oss igjen <3 herrelighet så snille dem er der inne, og det gleder så mange, spesielt nå før påsken, så jeg gleder meg til å dele dette videre! Jeg orker rett og slett ikke i kveld, og hadde hastverk med å bare komme meg i hus, det er ikke ofte jeg avstår fra mer kjøring men i dag ble det nok, selv for meg 🙂 nå ligger jeg rett ut på sofaen og gjesper og kjenner hvor godt det var å komme hjem etter en slik Lørdag! Det er godt å være sliten når man faktisk har gjort noe, for det er en stund siden sist kan man si. . Ellers er jeg veldig lat og blitt direkte råten! Planer blir utsatt hele tiden og jeg blir irritert over meg selv så en dag som denne var passende, før jeg mistet helt troen på meg selv her 🙂

Den 17 helgen som edru har gått som alle andre helger har, veldig bra for dem bruker å være det 🙂 jeg har slitt mer i ukene enn helgene, men denne her har blitt brukt til ting vi ønsker å gjøre og vi er godt fornøgde her vi sitter. Jeg gleder meg til å ligge her i noen timer og bare glane på tv-en og være fornøgd med meg selv 😉 

Jeg og mamma har snakket i hele dag, og jeg får reflektert mye over situasjonen når jeg snakker med andre, av og til hjelper det bare å si tingene høyt,  så finner man løsninger. Det har kostet meg mye det her, og jeg ser nå hvor sliten jeg faktisk har blitt av denne lange prosessen, for jeg er jo faktisk helt utslitt og nå går jeg egentlig bare på motivasjon og lyst, sånn rent fysisk har jeg overhode ingenting å gå på, for jeg klarer nesten ikke å bevege meg og må ha hjelp til masse jeg klarte helt selv for bare en liten stund siden. Det har kostet blod svette og tårer å sitte her fortsatt edru og like forbanna motivert som alltid! Viss jeg hadde gått opp til 78kg og hatt så vondt overalt før jeg sluttet å drikke hadde dette endt i ett stort kalas denne helgen og jeg hadde fortsatt festen til jeg var døddrukken, men tankene mine går aldri den veien. Jeg har ingen valg der, jeg har en bibel som jeg kaller den, og den har ingenting med jesus og gjøre. Det er min regelbok over hvordan jeg skal leve livet mitt best mulig, med de ressursene jeg har 🙂 jeg kan ikke gjøre alt, men jeg kan gjøre det jeg kan, for å være ett godt menneske, være en ressurs og være ett lykkelig menneske i tillegg 🙂 jeg har gitt meg selv ett løfte, og det bryter jeg ikke, det ville isåfall knust meg som menneske, og jeg hadde nok mistet all respekt og kjærlighet for meg selv igjen, og det ønsker jeg overhode ikke. Det er vanskelig å svikte seg selv og bryte sine egne løfter man gir til seg selv, fordi man må leve med seg selv hele døgnet. Om man bryter løfter man har med andre kan man unngå dem, ikke ta telefonen eller svikte på andre måter, men når man svikter seg selv så har man allerede tapt. Den eneste man kan stole på er seg selv, så jeg tenker at jeg klorer meg fast og holder meg til det jeg har lovet 🙂 også har jeg det dritmorro på reisen også! Jeg nyter hver eneste dag jeg, det er ikke slik denne gangen at jeg teller dagene jeg har holdt meg, for det er jo det man gjør! Holder ut, man er tilstede men man lever ikke på en måte, og det blir helt feil for meg. Jeg har lært meg å leve livet, uten å tenke på alkohol, hjernen har blitt mer og mer opptatt av alle de kjekke tingene jeg har fylt livet mitt med, og jeg tenker mindre og mindre på det som har ødelagt hele meg og mitt liv 🙂

Nå gleder jeg meg bare til å slappe skikkelig av på Lørdagskvelden og håper alle sammen koser seg masse! Selv dere som er på fest må ha det morro! Men jeg misunner dere ikke morgendagen 🙂 gleder meg til å våkne uten å være fyllesjuk og være ready for Søndagen med det den bringer av opplevelser, før hadde jeg blitt sittende inne hele helgen med alkoholen på bordet og tomt hode.

God helg! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg