Livet på bygda har sin sjarm ❤️

Reklame | Ellos.no

livet på bygda er så annerledes en i store byer og om du ikke helt vet hva du selv driver med, så kan du trøste deg med at iallefall hele bygda vet det 😊 jeg tenker det er fælt å drite seg ut her, men du finner ikke så stor tilgivelse og forståelse som på små plasser der alle kjenner alle. Jeg hatet plassen jeg bor på før, og følte meg både forhåndsdømt og lite velkommen inn i samfunnet, men når jeg ser tilbake er det ikke heller så rart. Etter at jeg kuttet rusen har jeg opplevd en overveldende støtte ifra det lille samfunnet vi bor i, og mange heier på meg fra sidelinjen. Jeg har vært offentlig når det kommer til min rusfrihet, veldig offentlig! Ja så offentlig at jeg ikke kan drite på draget denne gangen. Mange mener jeg har vært for utleverende, men jeg kaller det og brenne broer for å aldri falle tilbake 😊 jeg deler aldri ting jeg ikke tåler og få høre tilbake og når alle vet sannheten er det vanskeligere å snakke bak min rygg. Jeg føler en befrielse med åpenheten også om ting som har vært vanskelige å skrive om. Jeg trenger å kvitte meg med tung gammel bagasje og når jeg har skrevet meg ferdig om en ting, så er jeg mentalt også ferdig med det. Det er vanskelig å beskrive hva som skjer med meg når jeg setter meg ned og skriver om vonde traumer, jeg blir ett friere menneske og kvitter meg med gammel ballast. Jeg gjør det enklere for meg selv å holde meg edru og sterk nok til å møte en hektisk hverdag. Takk for at dere lytter! Klær fra Ellos som jeg anbefaler varmt videre til leserene mine <3 jeg finner mye pent og til en pen pris her inne, og det er alltid salg på flotte klær!

Nike//Fila//Fila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg