Lavt blodtrykk og stormende jubel!

Vi har ankommet Førde by og panikken i meg har roet seg betraktelig! Før vi reiste var jeg på legetime og fikk beskjed om at jeg har lavt blodtrykk. Men alt annet er bra og når jeg igjen skal til lege her i Førde så tror jeg at jeg er helgardert! 😂

Det er rart å si det men vi to er liksom vant med kreftavdelingen i Førde og reagerer ikke på samme måte lenger som de første gangene. Jeg undrer meg over hvor mange timer vi har brukt her tilsammen, det blir ikke lite! vi blir godt tatt vare på ❤️

Det føles fortsatt vilt at jeg kan kjøre oss inntil disse timene istedenfor og måtte ta buss som før, lappen og bilen har gjort denne prosessen langt enklere en den ville blitt uten ❤️
Nå starter ventingen! men med godt humør og dype samtaler går tiden fortere 😁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg