Kriminelt og sitte inne! – En majestetisk reise –

Jeg tenker at det bør være kriminelt og ha en bakedag når sola skinner som den gjør i dag, dermed har vi flytta denne bakedagen våres til i morgen når regnet atter igjen pisker ned og har i dag vært på Kråkenes istedenfor!🌞❤️

 


 

 

Vi kan ikke kaste bort en slik dag som dette!🦋

 

Det er NÅ vi lever!💎

 

Vi tok likeså godt med oss pappaen min og tok oss en lang kjøretur i disse magiske omgivelsene og jeg angrer ikke ett sekund! 🤭ingen boller i verden kan veie opp for akkurat dette😅

 

Vi er SÅ heldige som har dette bare en liten kjøretur unna og at vi kan nyte alle årstider som hver og en har sin sjarm.

 

Jeg har ofte tenkt på det den siste tiden, hvor jeg hadde vært uten å få muligheten til og ta sertifikatet! tilværelsen hadde vært både ensom og monotont her hjemme om jeg ikke fikk lov og ta den, få min første bil og faktisk få denne friheten bilen ga meg. Jeg hadde ikke komt meg ut og hadde brukt langt mer tid på og komme meg på beina.❤️

 

Jeg er så takknemlig for at jeg fikk lov, dem kunne jo nektet meg, dem kunne satt masse krav men dem valgte å la meg.

 

Før Sebastian kom ifra jobb i dag hadde jeg den ukentlige krigen med sofaen våres! 😬hadde jeg visst at det ville kreve så mye stell hadde jeg valgt en helt annen sofa. Jeg tror ingen som ikke har vært i samme situasjon forstår hvor mye arbeid som ligger bak! 😅 jeg både elsker og hater den og jeg skal love at det kommer noen gloser når jeg holder på.🤭

 

 


Nå er jeg glad for at jeg brukte ventetiden på og rydde og vaske her, nå kan endelig helga bare starte 😁

 

Jeg oppdaget at dem selger hjemmelaget ostekake på Spar og gikk på en heftig smell! 😳 jeg mistenker også at jeg kommer til å gjøre det igjen, den var nemlig NYDELIG! 😍

 

 

 


Håper dere koser dere med alle bildene! Endelig en terapitur ❤️ DET er lenge siden 😁

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg