kjipt og ikke få klemme barna mine

I dag er den store dagen her som jeg har talt ned til og vært skikkelig nærvøs for! ❤️ det er disse dagene man ikke klarer å beskrive med ord og følelsene er all over the place! jeg tenker tilbake på hvor små dem var de første gangene jeg reiste på besøk til dem i fosterhjemmene og tenker på hvor langt vi har komt. Barna mine er ikke små lenger og dem har andre interesser og er på andre steder i livet, vi har kommet så langt alle 3 men har fortsatt dette båndet ingen kan ta ifra oss, vi er mor og to barn og blod er tykkere enn vann.

Jeg reiser som ett friskt menneske med hodet på riktig plass, jeg føler jeg har mye mer og gi dem som rusfri og føler vi kan ha dypere samtaler med mer mening enn før, jeg føler disse timene går så fort og når man ikke får denne fysiske kontakten så gjør det noe med samværet, jeg gleder meg til jeg omsider kan få lov og klemme barna mine igjen.

I dag reiser jeg ikke aleine og har med meg min kjære på samværene! det er noe nytt da bare foreldrene mine har fått være med og møte barna før. Vi skal gifte oss og at han får lov og være med er en bekreftelse på at jeg blir tatt på alvor, og at dem ser at jeg har endret meg og mener det denne gangen. Jeg har ikke ønsket og ha med andre før og har ikke vært på riktig plass før nå så det er godt og ha med seg en støttespiller til turen hjemover igjen, for nedturen er alltid ett faktum. 

Jeg har gjort dette i så mange år nå, men blir aldri vant med denne følelsen i magen, av både nerver og spenning som brer seg utover kroppen i flere døgn i forkant, og når jeg møter dem løsner bare alt, for noen få timer får jeg lov og ta en del i livet deres, høre hva som er nytt ifra sist og lære mine egne barn og kjenne, det finnes ikke noe normalt med denne situasjonen men vi har klart og lage oss en rutine på dette og er trygge på hverandre, jeg gleder meg så stort ❤️

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved 

å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg