Kickstart på uke 19! Brått og uventet startet mandagen

Hører en stemme i det fjerne “Monica, klokka er sju” 😳

Hopper utav sengen og setter igang med det samme og det er ikke en gang sikkert at man er våken en gang.😂 7 minutter senere er man i bilen på vei til og kjøre min kjære på jobb. En bråstart og kickstart på uke 19 folkens!😁

 

Gjør alltid det du er redd for og gjøre <3

 

I går hadde vi den beste og mest effektive søndagen jeg kan huske! 😁 alt ble gjort og nå står bare ryddejobben igjen til meg i dag, jeg har fri ifra jobb og skal utnytte denne mandagen til det fulle, disse mandagene som jeg hatet før har blitt en av mine favoritter.❤️

 

Det finnes mange forventinger og spenning til den første dagen i uka, det ligger lovnader der fremme og nye opplevelser, mandager gir en følelse av og starte på nytt og starte en splitter ny uke som man ikke vet noe om ennå, det føles godt! 😁

 

Masse klær som skal gis bort til flykninger.
Kaos i stua i dag. 😉

 

Nå er jeg bare klar til og ta fatt på denne mandagen og gjøre mitt ytterste for og være den beste utgaven av meg selv og alltid gjøre mitt beste, jeg gleder meg til og dele også denne dagen med dere. Ha en knall start på uka! ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg