Kasta på hue og ræva inni realiteten

Brutal overgang, ifra og komme til duk og dekket bord, ifra og slappe helt fullstendig av og rett inni hverdagen og julestria! Klimasjokk! 😳

 

 

 

Jeg har hjulpet pappa og sette på plass juletre og lagt alle pakkene under, jeg har pakket ut etter reisen og fått alt på plass, jeg har pakket inn de forhåpentligvis siste julegavene i år og prøver og få unna de siste tingene disse to dagene når min kjære er på jobb ❤️

 

Nå har jeg hatt bilen i maskin og fått vasket den, den har aldri vært så skitten siden jeg fikk den. 😳😂 Og jeg har handlet litt ymse, som batterier til alle disse tingene som plutselig slutter og lyse her i stua, jeg tror jeg flipper ut om noe slutter og lyse igjen før juleaften! siste gang jeg bytter batterier dette året, jeg setter meg ned og streiker rett og slett. Jeg regner med at det finnes mange der ute med samme problematikken.😂

Julefrukost!

Klokka er bare 10 på morran og jeg kjenner hvor trøtt jeg egentlig er, vi stod opp grytidlig i dag for og komme oss av Hurtigruten etter en fantastisk natt der. Min kjære skal jobbe overtid i dag og jeg er invitert i det tradisjonsrike juleselskapet til tanten min, jeg satser på at jeg klarer og holde meg våken.😁

Jeg peiser på med masse bilder ifra dagen så langt, som dere ser har det vært en produktiv og variert dag så langt, og ennå er dagen lang.

 

Jeg fikk ett tips ifra en leser for en tid tilbake, jeg var på jakt etter å skape egne tradisjoner og noen tipset meg om å kjøpe en julekule for hvert år rusfri, dette er den første i samlingen av forhåpentligvis mange! ❤️ Slike småting gjør noe med psyken, det er visuelle bevis på hvor langt vi har komt og hvor vi er på vei, vi er på vei til ett normalt liv men har en lang vei og gå fortsatt, jeg håper dere vil være med på denne reisen og veien sammen med oss. ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg