Kan livet bli bedre egentlig? -Ålesund på kjærleiksreise-

I skrivende stund sitter min elskede og spiser kebab og jeg har valgt softis med sjokoladestrøssel til kveldsmat! 😁 er man på tur så er man på tur ❤️🤣

 

Vi har store og elleville planer for kvelden 😳😂 :Ta det heeeeelt chill på hotellrommet etter å ha vært ute og utforsket litt! 😁

 

På en fredagskveld i Ålesund er det ikke akkurat så mange steder vi passer inn for og være helt ærlig 😂 ting er ikke slik det pleide og være og jeg føler meg nesten litt malplassert hver gang jeg går forbi ett berusa menneske, ja jeg føler meg en smule engstelig og ønsker å forsvinne fortest mulig 😂 dette er ingen kritikk eller nedlatende mening ifra min side! Men rett og slett bare min ærlige mening og det kommer ifra dronninga av uteliv for bare noen år siden.

 

Ingen dømming ifra min side men jeg innser hvor endret jeg er, hvor lite støy som skal til for og gjøre meg urolig og hvor lite fristende det er å gå innpå en pub. Og jeg som elsket det før,  nå foretrekker jeg hotellrommet 😂

 

Formen har gått ifra å være nedstemt og full i bekymringer til og være lett i kroppen og megaforelska i mannen ved siden av meg ❤️ å komme seg litt bort har gjort underverker på både meg og Sebastian og vi bare gleder oss til hele denne helga sammen i vakre Ålesund!

 

Har dere tips til ting å sjekke ut når vi er her så fyr løs i kommentarfeltet! ❤️ Her er bilder ifra fredagens begivenheter 😁👇

 

 

Sjekk teksten ❤️

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg