Jobber så svetten spruter!

I dag rydder og vasker vi så svetten skvetter her i heimen!🤣 lørdager og søndager må utnyttes til det fulle når vi begge er i fast jobb og hverdagen kan bli hektisk, det er så deilig og få ting gjort når man først har litt tid sammen. En real rydde-date på gang!❤️

Det verste jeg vet er å starte uka med ett bomba hus hjemme, noe gnager helt til det blir ordnet og jeg regner med at jeg har mange tvangstanker som har dukket opp etter at jeg startet dette nye livet, noen av dem er bare positive!😁

 

Vi er snart ferdige med leiligheten og går videre til loftet der vi har massevis av ting som skal ut av huset, jeg har laget til masse som vi skal gi bort og jeg tenker og ferdigstille dette prosjektet mitt i dag.

I kjelleren har vi også mange ting som skal oppå dette loftet så vi blir ikke arbeidsledige! 😂 det blir man ikke med ett stort hus og når jeg holder på med ett prosjekt skaper jeg flere, jeg kommer aldri til å bli ferdig.😳

Det er så fint og være to om det!❤️

En meget effektiv og produktiv lørdag i heimen! 😁❤️

Hva gjør dere i dag? 

 

Ikke ofte jeg går i røde klær! men denne måtte jeg bare ha! 120kr på salg.

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg