Jeg har en stalker som ikke ønsker meg noe godt

Det er atter en gang Lørdag og jeg er fortsatt edru og ikke fyllesyk, jeg har valgt livet isteden, og jeg er veldig fornøgd med dette valget jeg tar hver eneste dag jeg våkner. Det føles godt å leve, og jeg nyter det! Jeg er ikke negativ selvom jeg klager meg litt her på bloggen på dårlig humør og nedstemthet, for in tha real life er jeg ganske stabilt i greit humør og lever ett godt liv.

Sola skinner over Måløy i dag og det er hærlig! Jeg bor på verdens fineste plass og er heldig som har denne naturen rundt meg. For meg er dette rus! Og jeg har aldri vært så ruset som når jeg kjører rundt og ser på alt det vakre naturen har å tilby oss. Jeg har ikke hatt muligheten før til å reise rundt og utforske dette, så det gir meg en rus som er mye bedre enn all annen rus jeg noengang har følt før.

Det er helg folkens, og det merker jeg tydelig på telefonen min. Jeg skal være ærlig med dere her. Jeg har hatt en stalker i mange mange år nå, som fyller telefonen min med massevis av meldinger med graverende drittslenging, og ofte trusler. Nå blir jeg kalt miss piggy fordi jeg har lagt på meg litt og jeg er tydeligvis ikke verdt en dritt eller kommer til å klare noe som helst 🙂 stalkeren min har jeg tilgitt mange tusenvis av ganger, og jeg er vant med disse meldingene som popper inn på telefonen hver gang jeg nekter å være i nærheten av han 🙂 han er sykelig sjalu fordi jeg er sammen og lykkelig med Sebastian og vi får aldri fred fra dette menneske som ikke ønsker noen som helst noe godt her i verden. Han snakker om at hele Måløy ler av meg, men det er vell dette mennesket som faktisk blir ledd av, og jeg sitter nå og ler så jeg griner, fordi jeg syns så synd på mennesket som ikke har annet å fokusere på, enn å trykke meg ned 🙂 jeg kan bare si at det klarer han ikke, for alt han sier har han sagt så mange ganger før, og jeg hører ikke på noen som tydeligvis ikke klarer livet selv.

Det er helg og det skal jeg fokusere på nå! Jeg skal nyte denne helgen til det fulle og vi skal finne på masse kjekke saker sammen <3 jeg ser virkelig frem til denne helgen med DETTE været! Love u all <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg