Jeg tar dere med på tur, IGJEN!

Med skallebank og ett dunkende kne er jeg ikke akkurat heeelt klar for å reise bort igjen, men det hjelper ikke for snart er det avreise til Balestrand og Fagdagane der!😁  I natt våknet jeg halv fire etter å ha smugdrukket vin av alle ting! 😂 jeg som aldri har likt vin en gang. I natt var det drømmer som man kan le av etterpå heldigvis men det endrer ikke det faktum at nettene påvirker dagene mine i større og større grad, det er slitsomt i disse periodene.

 

Programmet vi skal igjennom på Balestrand.

Alt er pakket (tror jeg) og jeg skal nyte denne første natta på hotell som ikke helt var etter planen men som blir sett på som en ekstra bonus for å slippe å stå opp i natt for og reise, ett grep for og gjøre denne reisen enklere for meg selv. Jeg gleder meg til og ta dere med til Balestrand, for jeg tror selv at jeg ikke har tilbringt noe tid der før, jeg har hørt det er vakkert!❤️

Jeg ser også frem til og møte nye mennesker og lytte til disse menneskene som skal holde foredrag, jeg er som en svamp når det kommer til ny kunnskap og jeg elsker og lære, jeg pleier og si at jeg kunne vært evig student fordi jeg er så glad i ny kunnskap.😁

Ser også frem til mange timer i bil, for her på Vestlandet skinner sola som aldri før og vi bader i dette solskinnet, det gjør noe med både humøret og kroppen! Balestrand here we come! 🌞😃

 

Været er helt magisk her! gleder meg til mange timer i bilen

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg