Jeg prøvde helt seriøst og flykte ifra meg selv i dag

Jeg pleier ofte og si til andre at det ikke er noe poeng i å flykte ifra seg selv og jeg skriker høyt om at det ikke er vits å ta med seg nissen på lasset og nå sitter jeg i bilen og har gjort akkurat det samme selv 😂

 

Jeg trodde jeg stakk av ifra alle disse vonde følelsene hjemme, jeg trodde problemet lå der og at alt ville bli fint bare jeg kom meg bort, sannheten er jo at jeg bare har tatt med meg nissen på lasset (meg selv) 😂

Inne på butikkene jeg har gått på har jeg hatt en indre dialog med meg selv, jeg har faktisk gått og småflira for meg selv. Tenk å være så blind for min egen situasjon?

 

 

Nei nå skal jeg gjøre unna avtalen jeg i utgangspunktet er her for, så skal jeg hjem og ta en skikkelig oppvask med meg selv. Man vet at man er passelig ufokusert når man holder på og sette seg i baksetet på sin egen bil. Det har gått altfor langt og det er begrenset hvor dritt ting kan gå. ❤️

Det er noen konfrontasjoner som må gjøres og noen regler som må friskes opp for usikkerhet er det som trigger verst når man har komplex PTSD.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg