Jeg kunne mistet mammaen min

I dag går turen til Førde igjen og mamma skal sjekke nyrene sine etter den store legetabben som kunne tatt livet hennes. Mamma har bare en nyre og dette vet legen hennes veldig godt, på tross av dette har han gitt henne medisiner for diabetes som går hardt utover nyrene, så hun har endt opp med skader og var hasteinnlagt på sykehus i 10 dager der hun svevde mellom liv og død med skyhøyt blodtrykk og uten og vite konsekvensene. Vi har komt oss etter sjokket og livet har gått tilbake til normalen men jeg er nærvøs for hva legene finner og hvor skadet nyren hennes faktisk er.

 

Når foreldre blir syke så uventet gjør det noe med en, man tenker på livet uten dem og jeg ønsker for alt i verden ikke og oppleve og miste mammaen min. 

Det blir noen turer til Førde iløpet av måneden, faktisk går det hele dagen bare for en liten legetime, dette er en konsekvens av at det lokale sykehuset våres ble nedlagt for noen år siden. Vi på bygda må nesten bare godta det som blir bestemt i Oslogryta, men regner ikke med at dem er klar over hvor store avstandene er her på Vestlandet.  

Jeg skal ikke klage, da mange har det mye verre og jeg får bonustid sammen med mamma og gjøre det jeg elsker mest! Nemlig og kjøre bil og kjenne på ekte sinnsro. <3 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. To flotte damer på tur! Britt ser kjekk ut no så finn noko å kose dokke med på Førdeturen. 👍 for dokke begge to 🥰

    2. Hun har rett på taxi, med rekvisisjon fra fastlegen. Kun egenandel. Ellers får du igjen penger fra Pasientreiser etter reisen. Da må du sende søknad elektronisk. Men, dette vet du sikkert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg