Jeg hater min egen kropp

Reklame | Ellos.no

Dette innlegget er vondt å skrive for meg, da jeg alltid har vært tilhenger av dem som er stolte av kroppen sin uannsett hvordan man ser ut, og jeg har preket høyt om at man skal elske seg selv uannsett. Nå sitter jeg her og rett og slett hater min egen kropp og hvordan den har blitt etter en kraftig kur på steorider. Jeg gikk opp 26kg på knappe en mnd og forandringene kom som kastet på meg i Februar i år og jeg trøstet meg med det legen sa om at dette ville renne av meg så fort jeg stoppet med medisinene. Nå sitter jeg her i slutten av August mnd og har ikke gått ned en eneste kilo! Jeg sitter faktisk i bilen og venter på mamma etter at jeg har vært på klesbutikken. Det er min store skrekk nå og prøve klær, og jeg ble like skuffet denne gangen som alltid. Å finne seg topper og kjoler er ingen problemer, og jeg kan også kjøpe meg tights, men når det kommer til bukser passer overhode ingen! Jeg prøver større og større størrelser uten å komme i en eneste og jeg er skikkelig fortvilet akkurat nå. Det er vanskelig å plutselig gå fra å komme i alt og være spinkel uten rumpe eller pupper, til å føle meg som en stor flodhest. Det hjelper ikke at andre sier at jeg ikke er så stor, når både vekten viser noe helt annet og selvtilliten slites mer og mer ned etterhvert som størrelsene går opp på buksene jeg prøver.
Det er vondt at jeg ikke kan gjøre noe med det, annet en det jeg gjør. Om jeg kunne endret kosthold eller vært mer aktiv eller det hadde vært noe jeg kunne forandret så hadde jeg gjort det, men kilo ifra medisiner som ikke en gang fungerte er ganske så kjipt!
Jaaa jeg vet at det finnes mange mange andre viktigere ting å fokusere på! Og dere har helt rett, men jeg tenker at dem som lager klærne må tenke seg litt om. Jeg er faktisk ikke så stor at det ikke skulle fantes klær som passer for meg på Cubus! Da tenker jeg på de som er yngre en meg og som kommer dit og får selvbildet sitt knust av de små størrelsene. Det er forjævli å sitte her 32år gammel og nesten gråte fordi jeg har lagt på meg 26kg.. jeg er patetisk. I knowNoen bikinier til dem som føler for å bruke slikt nedenfor her! Du finner dem hos Ellos 😉 

Cyell//adidas Sport Performance//Cyell//Casall//Casall//Puma//Casall

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg