Jeg har valgt livet i 700 dager! Slik feirer jeg denne store dagen i hjemmet mitt.

I dag har jeg vært rusfri i 700 dager og røykfri i 25! jeg sier ikke at jeg ikke har ruset meg men på alt annet en alkohol og dop! livet folkens! livet!

Jeg har feiret i hele dag, heilt aleine i leiligheten som bare elsker mer og mer! dette hjemmet har bokstaveligtalt gått ifra ett oppholdssted der jeg rusa meg til og bli hjemmet våres med alt det betyr. Hvert eneste rom er endret for og ikke minne oss på fortiden vi legger bak oss, og jeg vet det nytter!

Det er SÅ koselig å være her aleine og kjenne at det er helt greit, før hadde jeg gått på veggene og ringt den første og beste for og komme meg unna ensomheten, nå er jeg aleine her om dagene når min kjære er på jobb med er overhode og aldri ensom! forskjellen er enorm.

Dette har blitt mer en interiør og hjemblogg enn en rusblogg for tiden, jeg velger og dele disse tingene jeg gjør hver eneste dag for og holde meg rusfri og lykkelig, veien til og få ett fullverdig liv ligger i så mange greier. Hjemmet er en stor del av dette.

Da jeg så forskjellen på pynten i fjor og i år måtte jeg le litt, kansje jeg har blitt litt mer voksen eller mer moden? 

Stua i fjor 🙂
Stuen vår i fjor!

 

Det er bra at man finner seg til rette i den riktige stilen, at man lærer seg hva man liker og hva man ikke liker. Det gjelder både i hjemmet men også i livet. Jeg har tatt det samme valget i 700 dager på rad, jeg har valgt livet og å skape meg en trygg base sammen med mannen jeg elsker. 

 

I dag har jeg ryddet og vasket og hentet enda mer ting ned ifra loftet, smått om sen blir vi ferdige med juleforberedelsene her i heimen våres. Da jeg tok dette bildet tenkte jeg på hvordan dette rommet så ut før jeg møtte Sebastian, da var det fylt opp med skrot helt opp til taket. Forandring fryder.

 

Dette er faktisk det smarteste møbelet jeg har kjøpt! tenk dere at alt som er inni denne hylla lå spredd utover i alle rom, nå har vi alt på ett sted og det sparer meg for mye irritasjon. Ett genialt kjøp! 

 

Nå gleder jeg meg til min kjære kommer hjem ifra jobb, jeg gleder meg til etterverngruppe i kveld som alltid på onsdager og jeg gleder meg til 700 dager til i rusfriheten og denne lykkebobla mi! 

Håper dere får litt inspirasjon av innleggene mine, jeg blir iallefall ufattelig motivert av å få lov og dele disse prosjektene mine, spesielt når det er før og etterbilder. Meld dere inni gruppa mi under her for og følge meg videre. Love you all! 

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg