Jeg har klart det umulige! En stemme for de stemmeløse

God kveld kjære lesere ❤️


I kveld roer vi heeelt ned! dagens shoppingøkt tok alle kreftene 😁 det er godt at det er lang tid imellom rundene her og at der vi bor ikke finnes slike store sentre. (Ikke ofte jeg tenker den veien).

Her kommer vi til duk og dekket bord og vi har ikke kjent sulten siden vi ankom 😁❤️ Vi sitter og ser julefilmer og koser oss foran peisen i julestua til svigers ❤️ 

 

Du vet du føler deg velkommen og trives ett sted når du gruer deg til og reise hjem igjen allerede før man har ankommet ❤️ I kveld føler jeg meg takknemlig for å ha fått en storfamilie ❤️ Jeg har alltid selv nesten ikke hatt familie men med Sebastian sin store slekt føler jeg at vi har så mange som er glad i oss 😁❤️

Tenk at jeg i dag har vært edru og rusfri i 2 hele år! Tenk at jeg har klart det jeg trodde var fullstendig umulig! ❤️ I kveld siger det innover meg, hvor mye arbeid som ligger i dette, så mye jobb har blitt lagt ned i å kunne sitte her edru på en lørdagskveld sammen med familien og bare være fornøgd med livet som det er.

Aldri hadde jeg trodd at jeg var istand til føle på lykke igjen, jeg trodde jeg hadde mistet alt jeg kunne miste, jeg hadde jo faktisk mistet alt men en ting hadde jeg igjen. Medmenneskelighet og den lille gnisten inni meg, håpet….

Det siste som forlater mennesket er håpet sier dem, og jeg tror det stemmer. Så lenge man har håpet så har man faktisk ikke gitt opp, og så lenge man ønsker en endring selv så er det umulige faktisk mulig. ❤️

Jeg håper intenst at dette kan vise noen der ute ❤️


Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg