Jeg har kjempet for det her – Bildedykking byr på mange følelser –

Foruten å handle inn til helg så har jeg faktisk bare sittet her i dag og bladd igjennom tusenvis av bilder!😳

Ofte skriver jeg om denne perioden da jeg gikk opp 26kg på under en måned men jeg har aldri vist hvor ille det faktisk var.

Jeg har alltid vært en spinkel jente og har alltid vært undervektig, jeg har slitt med spiseforstyrrelse så lenge jeg kan huske men da jeg plutselig gikk opp så mange kilo og mistet kontrollen så mistet jeg også dette behovet for og kontrollere min egen vekt. På mange måter gjor dette meg godt men når jeg ser tilbake på bilder ifra denne tiden så føler jeg at det var ett helt liv siden den gangen, jeg kjenner meg ikke igjen verken psykisk eller fysisk.

 

Under behandling med steorider la jeg på meg 26kg på under en mnd.

 

Når jeg går igjennom alle disse bildene så ser jeg alle disse opplevelsene jeg har fått, alle tingene vi har fått være med på og jeg ser virkelig hvor mye vi har fått oppleve! ❤️ vi har levd mer på disse 3årene en tilsammen hele livet våres! 

 

Den dagen jeg fikk lappen!

 

Da jeg ble sammen med Sebastian var jeg undervektig og veldig syk, jeg visste ikke bare det den gangen. Når jeg ser på bildene ifra den tiden så kjenner jeg hvor takknemlig jeg er for at vi ble to om denne endringen av livet, jeg vet faktisk ikke om jeg hadde orket og starte ett rusfritt liv uten han. ❤️

 

Knakk foten på fylla og husker fortsatt ikke hvordan jeg klarte det.

 

Jeg tror jeg lett kunne skrevet en hel bok om bare disse tre årene, det har skjedd så mange vanvittig store ting, så mange mål har blitt nådd og jeg tenker at når SÅ mye har skjedd på disse tre årene, hva vil da skje de neste 10?😳

Vi lever drømmen! ❤️ vi lever ett liv vi bare kunne drømme om før. Jeg ønsker å formidle at man kan oppnå AKKURAT det man ønsker så lenge man er villig til å jobbe for det. Når man først bestemmer seg for noe så kan ingen slukke lyset i deg, kjemp for alt du tror på, du er unik.❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg