Jeg har boikottet påsken i 13år

Det er siste dag av denne påsken og denne friheten der jeg har min kjære hjemme og vi kan gjøre akkurat  hva vi vil 🙂 jeg har tatt den grav alvorlig og har sovet i hele dag. Nettene mine er helt vanvittige for tiden og jeg tror om noen fikk se inni drømmeverden hadde jeg nok vært innlagt for lenge siden på lukket avdeling! 

Det er ikke ofte jeg sover på dagtid og heller ikke ofte at min kjære må vekke meg, så jeg går utfra at jeg behøvde denne dvalen. På en måte blir det godt og starte hverdagen igjen med de normale sysslene vi har og rutinene. Jeg har blitt fullstendig avhengig av rutiner og orden i dagene mine, ellers sklir jeg lett ut. 

Denne påsken har vært en fin påske på tross av savn og tunge tanker, det ser ut som jeg er på vei til og ta høytidene tilbake og koser meg med disse normale tingene man gjør i påsken, huset er pyntet og påskestemningen har virret rundt i heimen igjennom hele påsken. Det er noe nytt for noen som har boikottet den hele sitt voksne liv.

Jeg har måttet velge kampene mine, noen ting må jeg bare ta innover meg og bli vant med, disse høytidene er en av dem. Jeg har prøvd og fortrenge disse periodene men har alltid hatt rusen som hjelpemiddel, etterhvert uten den som fluktvei har jeg faktisk startet og like disse høytidsdagene der kjøleskapet er fylt med tradisjonsmat isteden for øl av typen Tuborg. Livet er forandret og jeg må bare følge med.

Livet er for kort til og stritte imot og mange av disse tingene jeg har boikottet av ren barnslighet har faktisk vist seg og bare være positive ting! 

En dag av gangen går det fremover, en dag av gangen ser man at man kommer seg også opp fortere når man er nede, en dag av gangen så blir dette ett liv verdig og leve.

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen! 

Klikk på linken og bli direkte medlem av denne bloggen her❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg