Jeg får dele både opp og nedturer med hele Norge

I kveld kjære lesere kunne jeg grått av glede, av takknemligheten jeg kjenner i hjertet mitt og av at hellet har snudd og at skuta kjører i riktig retning!❤️

I kveld har jeg gjort noe jeg aldri pleier og gjøre, jeg er av typen som aldri klarer og sette meg ned og se en film og er sammen med en som ser film hver eneste dag. I dag har jeg kjøpt meg film for første gang noensinne og sitter og ser på den imens jeg spiller på padden og drikker brus, hvilken perfekt torsdagskveld! ikke sant?❤️

Denne filmen fikk jeg anbefalt i dag og anbefaler den varmt videre, det er ikke ofte jeg klarer og holde meg engasjert og følge med men denne fenget ifra første sekund! ❤️👍

Hele denne dagen har vært fantastisk og de gode nyhetene som har komt var kjærkomment! ❤️ jeg føler at jeg har gått rundt som en levende trykk-koker, på nippet til og koke over konstant og kjempelei av at alt bare buttet imot, to små nyheter endret kursen og skiftet den negative holdningen til det mer positive slaget. Noen ganger skal det pittelitt til for at alt skal endre seg.😁

Jeg begynte innlegget med at jeg kunne grått av glede men det skal jeg ikke, jeg skal bare ligge her i sofaen og nyte og faktisk ha det bra! akkurat slik det skal være. ❤️

 

Fy flate jeg er heldig som har dere og dele alt dette med! 😁❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg