Jeg er i avisen igjen, og føler meg litt PR-kåt

Annonseinnlegg

Jeg er på ny i Fjt med stor sak, siden jeg har valgt å ha gruppen min hver Onsdag isteden for annenhver, så ville ha det ut i aviser så alle får dette med seg 🙂 jeg angrer på att jeg ikke startet spleisen før, så jeg kunne delt denne også i fjt. Men gjort er gjort og det ble en fin artikkel med riktig inntrykk av både meg og gruppen.

Jeg har fikset og ordnet i hele dag og fått oss hotellrom i Førde på Torsdag til fredag og avlyst alt annet som kommer i veien. For helsen min er viktigst for meg og den setter jeg veldig høyt når det kommer til legebesøkene mine og oppholdene på sykehuset som kommer nå, jeg setter også høyt kosthold og spiser når jeg er sulten, og ikke sulter meg når jeg er stresset som jeg alltid har gjort. Jeg har gått opp i vekt, VELDIG. I dag var jeg hos legen med en annen, og jeg har faktisk gått opp til 74kg i bare vann og muskler, så nå er jeg sliten, og vil av disse medisinene som egentlig bare gir meg masse bivirkninger som jeg ikke ønsker. Det blir deilig å finne roen i meg selv nok til å sette meg ned å starte å se Farmen! For jeg har ikke fått med meg en eneste episode på tross av att det står på i bakgrunnen!! Nå er det nok. Nå har jeg hatt nok indre uro og gjort nok, til å få meg en god natts søvn og ro i sjelen!

Gleder meg til Onsdag og gruppen og i morgen har jeg en hel dag uten planer da Bergensturen i morgen er avlyst på grunn av Corona! Så da blir hele dagen i morgen åpen for nye impulser og turer rundt om i verden for meg og tanta mi. Haha. Jeg tror vi går for Ålesund, og alle dei herlighetene som er der! 😉

Nå sitter jeg på kjøkkenet med min skjønne mor og tar oss en rød 3 og en rykende kaffi! Dagene er avslappende også for en på farten, og steorider, og alt blir til det man gjør det selv 🙂

Her er en annonse fra ellos, og elektronikk til lave priser folkens!



1019kr nettbrett

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg