Jeg er en flygende duracellkanin på steoridene

Annonseinnlegg

Og jeg gleder meg så innmari nå til Torsdag da nedtrappingen min starter, og jeg kan få tilbake mitt normale liv! Der jeg ikke har kaos, men kontroll i hjernen. For uannsett hvor stresset jeg virker på dem rundt meg så har jeg allikevel en fred og ett fokus, så jeg kommer i mål med det meste jeg setter meg, og det er veldig skjeldent jeg roter bort noe eller vimser, som jeg alltid har gjort i livet mitt. Jeg har vært en vims, men nå har jeg blitt veldig organisert føler jeg og får gjort veldig mye på en dag.
Jeg lever i nuet og nyter alt jeg kan nyte av dette fantastiske rusfrie livet! I dag har jeg fikset så masse for en jeg er så glad i og bryr meg om, og å se denne personen gå med lave skuldre som går nedpå knærne omtrent, frustrasjonen hans og oppgittheten, også ordner vi småting og jeg får frem både latter og smil med mine teite kommentarer, og min utagerende oppførsel foran alle som ser på meg. JEG blir motivert av dette, JEG holder meg rusfri og blir tryggere på min rusfrihet når jeg gjør dette arbeidet! Også er det så deilig å bli møtt med respekt når man først oppsøker hjelp og støtte ifra systemet. Jeg føler vi er innpå en god vei nå, att vi har ett felles mål og att alle støtter meg. Det føles virkelig godt etter att den spleisen ble slettet på denne gruppen på facebook, og vite att den normale mannen i gata har akkurat samme meninger som meg ang dette, og blir like sjokkert som meg over behandlingen vi nå får fra en så stor gruppe på facebook, som har så mange fra denne bygda som er en by. Det er godt å ikke stå aleine, og det føler jeg virkelig ikke att jeg gjør 🙂
Nå har jeg tatt taxi hjem igjen, og jeg vet det er slurv med penger, men når jeg ikke har ledsager i bilen så får jeg ikke gjort mye uten taxi, og med alt jeg har fått ordnet så var det virkelig verdt pengene!
I morgen skulle jeg egentlig kjørt helt til Bergen på radiologisk for å ta en stående røntgen, men etter dette viruset som går og herjer rundt, og med tanke på att jeg selv ikke eiger immunforsvar på grunn av blodet, så valgte jeg i dag og avlyse denne timen. Jeg kjører ikke helt til Bergen for å bli syk. Ikke når det bare er en kontroll og jeg skal være i Førde fra Torsdag til Fredag. Vi har forresten fått hotellovernatting på Sunnfjord Hotel, så vi slipper sykehushotell der 🙂 det er mer komfort, og det blir dekt siden jeg må ha overnatting, og behandlingen min er langvarig på Fredag, og da har vi med min kjære tante på turen. Da får jeg både lærekjøring i by, vi kan kjøre rundt der vi vil og få tiden til å gå 🙂 alt er greiere når jeg har fått denne fantastiske Raveren min inni mitt liv <3
Jeg er veldig tilfreds i meg selv, jeg er lykkelig og jeg gir meg aldri… dette skal gå veien og vi har såååå mye å se frem til!

Annonse fra ellos! Elektronikk og her med headset




499kr headset

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg