Jeg dør heller enn å ruse meg igjen

På  slike kvelder som dette tenker jeg at jeg ikke ville byttet ut dette livet med rusen uansett hva jeg hadde fått. Aldri ville jeg byttet denne roen og freden som ligger over livet mitt med uroen og kaoset rusen ga meg, jeg dør heller enn og gå tilbake til livet jeg hadde før. 

Rusen er byttet ut med moreller og chips, laaangt sunnere og bedre for hodet.

 

Vet dere? ting smaker tilogmed bedre nå som rusfri! aldri før har jeg spist så mye ulike frukter og smakt så mange forskjellige typer oster, ALT smaker ekstremt mye! som en orgasme i munnen.

 

Uansett hvor mange millioner penger jeg hadde fått hadde jeg aldri byttet ut slike søndager, der leiligheten er ryddet, maten står i ovnen og man sitter godt plassert i sofaen foran tv’en. Besøket har komt og nå skal den siste fridagen før kaoset starter i morgen nytes til det fulle! 

 

Min mann kan! lasagne

Fytti rakkeren så heldig jeg er, så jævla flax jeg har hatt! veien har vært lang men sammen med dere har den vært langt lettere og gå. Tusen takk for at dere besøker denne bloggen, heier meg fremover og bryr dere, dere betyr vanvittig mye for meg. 

Mamma’en min <3

Jeg ønsker dere en perfekt søndagskveld <3 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg