Jeg ble skåret opp på hele kroppen og sydd igjen – Traumenettene holder på å ta knekken på meg-

Og der våknet man med skallebank og frosten i kroppen etter nok en utmattende “traumenatt”.😳

 

Ja jeg drømte rett og slett at jeg ble holdt fast og kuttet opp på hele kroppen med kniv, jeg ble sydd igjen og ble sluppet fri og jeg sitter og undrer på hvilken del av livet disse drømmene kommer ifra, jeg har jo aldri opplevd at noen holder meg fast og kutter meg opp 😣 Man våkner sittende i sengen helt utsvettet med pulsen dunkende i halsen, det er det samme som skjer igjen og igjen og igjen, man føler seg fanget, holdt fast imot sin vilje, uten å kunne gjøre noe motstand. 💔

 

Det er ett stort mysterium og sikkert noe jeg må leve med i mange år fremover, det passer så dårlig og bli syk når man ikke føler seg på topp ifra før men det er også akkurat da man faktisk er åpen for sykdom og faktisk er svak og pådrar seg disse virusene som går.🫣

 

Jeg er helt sikker på at disse ville drømmene ville knekt den beste, det er ingen som kan sove godt når nettene er så aktive og grusomme og jeg tenker at det er greit at jeg har fri i dag.

 

 

Nå har jeg hatt mareritt hver eneste natt i flere måneder, jeg husker faktisk ikke sist jeg fikk sove en hel natt uten å våkne full i svette og hjertebank, jeg gleder meg så sinnsykt til den natta jeg bare kan føle meg uthvilt når jeg våkner, DET er lenge siden!❤️

 

Jeg har vært flink til og ikke ta med meg nettene inni hverdagen, ja lenge klarte jeg faktisk å ikke la meg påvirke men når det varer så lenge som denne gangen så kan jeg ikke hjelpe for at jeg blir litt ekstra irritabel og sliten. Det hjelper så smått å tenke at det bare er en periode nå, men jeg skal prøve å lage meg en god dag uansett.❤️

 

 

En dag av gangen er det jeg må ta nå, jeg kan ikke tenke så langt fremover og må faktisk ta grep om meg selv for og holde meg flytende, aldri hadde jeg trodd at det fortsatt ville være slik etter snart 3år, men jeg gir aldri opp og det er det eneste som betyr noe akkurat nå.

 

Nå skal jeg restarte meg selv og ønsker dere en fin tirsdag venner❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg