JA vi er “DET” paret! – Han har endret meg fullstendig-

Da helt i begynnelsen oppførte jeg meg som en fjortenåring, fnisete, klengete forelska fortenåring!😂

 

Jeg tror jeg aldri har vært så forelska i mitt liv og ble en slik en som jeg alltid kritiserte høylytt!

 

Han fikk meg til å åpne opp både beina og hjertet mitt, jeg som levde i selvvalgt sølibat og skulle dø aleine.😂

 

Jeg hadde mistet fullstendig troen på kjærligheten men verdiene hans og holdningene hans til å skaffe seg ett “normalt” liv gjor noe med meg, det skapte håp.

Han behandlet meg med den ytterste respekt, han hørte på hva jeg sa og ikke det alle andre sa, for første gang våget jeg å være ærlig med noen, det bygde seg opp en respekt jeg aldri noensinne har hatt for ett annet menneske og en tillit det skal mye til for å ødelegge. Det vokste seg større og større.❤️

 

Jeg husker at jeg gråt i strie strømmer til ei venninne, jeg var helt knust fordi jeg aldri i verden trodde jeg ville kunne få denne mannen, for første gang i hele mitt liv var jeg redd for å måtte leve uten dette mennesket i livet mitt, jeg var fullstendig gapende fortapt i dette mennesket som jeg noen år senere sa ja til i kirka i Måløy uten en eneste spor av tvil i hjertet mitt. 

 

I dag tok jeg enda ett skritt denne mannen får meg til og ta, han får meg til å ønske å ta dette skrittet, det er noe med han som gjør at jeg har lyst å gjøre disse tingene som jeg faktisk bokstaveligtalt hadde spydd av før jeg møtte han, klissete og ekkelt.😂

 

 

Jeg trodde aldri i mine villeste fantasier at jeg noensinne ville kjøpe lik genser som partneren min og jeg sitter og undrer meg over hva jeg hadde tenkt om noen hadde fortalt dette til meg for noen år siden, usja meg! men ja vi er altså blitt “DET” paret…..😁

 

Egentlig tror jeg at det hele ubehaget ved å se slike par før var faktisk misunnelse, jeg visste (trodde jeg) at kjærlighet ikke fantes og at jeg ville dø som en uttørket rosin, jeg visste ikke at kjærlighet handlet om respekt for hverandre, vennskap og kommunikasjon.❤️

 

Jeg trodde kjærlighet handlet om alle disse vonde tingene jeg alltid har erfart, jeg trodde at kjærlighet bare var midlertidig, at det fort går over til noe som er giftig, for første gang i mitt liv tror jeg på ekte kjærlighet men jeg måtte bare oppleve det først.

Ja nå forstår jeg hva ekte kjærlighet er og når jeg klarer å finne den så tror jeg at alle klarer det så lenge man ikke tar til takke med halvparten av det man fortjener ❤️ Først når du vet din egen verdi og faktisk klarer og utstå ditt eget selskap er man klar for å finne den rette 🌹

 

Natta bloggen 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg