Ikke vær med mennesker som drar deg ned, bruk positive ord og tanker.

Jeg vet i hjertet mitt at dette kommer til og gå bra, jeg vet langt inni sjelen at jeg en dag i fremtiden kommer til og våkne og tenke at jeg har det helt greit igjen, og presset vil lette og alt vil bli enklere, det er disse tankene som holder meg igjen og jeg higer ikke etter disse dagene der alt er så perfekt og man ikke føler man har ett eneste problem i verden, jeg higer etter disse dagene der jeg ser meningene i tingene jeg gjør, der jeg nyter skyene på himmelen og tenker med ett lett sinn på fremtiden som ligger foran oss.

Livet er for kort til og tenke med ett tungt sinn, det er for mange negative ting der ute til og henge seg oppi de alle, man må velge sine kamper og finne gleden i disse småtingene hverdagen bringer oss, hadde jeg tenkt negativt så hadde jeg ikke vært her jeg er i dag, da hadde jeg knekt for lenge siden. Jeg vet at disse dagene ligger der fremme der jeg atter igjen kjenner denne intense gleden av og bare være til, der en ørn på himmelen kan føre til at jeg hyler av begeistring eller en biltur er nok til og lette hodet mitt for tanker. 

Det vil bli enklere fremover, det kommer til og løse seg og vi får snart komme tilbake til normalen, vi må tro på dette ellers har vi ingenting. 

Jeg gleder meg så intenst til jeg atter igjen kjenner denne sjelefreden inni meg, der jeg kan sette meg ned og jobbe med noe og bare fokusere på det jeg holder på med, jeg vet denne freden ligger der fremme og venter på meg. Vi må bare kjempe noen kamper så får vi gevinsten og vi vil vinne om vi virkelig gir våres alt.

Mange ganger har mennesker sagt til meg at jeg ikke må stole på alle og være på vakt, men jeg akter ikke å gå tilbake til den jeg var der garden min var oppe konstant og muren jeg hadde bygd meg opp rundt meg distanserte meg ifra alt i livet, jeg våger og stole på ordene menneskene rundt meg sier og har for første gang sett gleden i å la menneskene rundt meg komme inn. Den som intet våger intet vinner.

Det er mine tanker en tirsdagskveld <3

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg