Hvordan i huleste fikk jeg tid til rusen før?

Dette har vært tidenes travleste kveld noensinne! vi har kjørt bil siden klokka halv 10 i dag tidlig og har hatt en kjempefin tur sammen med farmoren til Sebastian! på veien hjem raste det inn med telefoner om ting jeg måtte fikse og ordne når vi omsider kom hjem… Jeg har levert ut to kasser boller, kjøpt kaffe til min onkel og hjulpet han med start på bilen, i tillegg har Sebastian vært og hentet en ny brukttelefon som han har kjøpt seg og alt dette har skjedd på EN OG SAMME GANG! snakk om multitasking og snakk om å holde tunga rett i munnen…. Nå er jeg utslitt og har bare lyst og grave meg nedi sofaen sammen med min kjære… 

Jeg FATTER ikke hvordan jeg før hadde tid til rusen, og for og ikke snakke om den forferdelige fyllesjuka som fulgte med, livet går jo så insane FORT! jeg husker at jeg satt med en tanke om hvor kjedelig dette livet uten Tuborg ville bli, men siden da har det gått I ETT. Jeg har rett og slett ikke tid til å savne livet som er bak meg, jeg har for mange ting jeg ønsker å gjøre og rusen ville satt en stopper for alt som skjer rundt oss. Jeg er lykkelig men sliten!

Det har ikke bare vært stress i dag, men det tok liksom litt av i kveld. Vi har kosa oss glugg ihjel sammen med farmor og jeg gleder meg allerede til neste tur sammen med henne! her er bilder ifra turen folkens.

Hva syns dere om klesstilen for kvelden?

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg