Hva vil vel romjula bringe? – Bergen here we come, eller?-

FOR en 1.juledag dette har vært!😳

 

Ingenting i livet kan planlegges og denne jula ble brått avbrutt av sykdom, spying og en langflat ektemann som plutselig og uventet ble utslått av det vi tror er en kraftig influensa.😬

 

Heldigvis fikk vi en fin juleaften før det brått snudde, nå blir det spennende og se hva som skjer resten av jula og hvor vi blir værende på nyttårsaften!🫶

 

Vi har hatt store planer om å reise til Bergen allerede i morgen og vi hadde gledet oss stort til årets juleselskap hos mormor og besten.

 

En av julegavene vi fikk i går!

 

Vi får uansett møte dem når Sebastian er på beina igjen men ett ørlite håp er der fortsatt for at vi kan reise i morgen om formen er bedre. Han er nemlig allerede på beina og har komt seg i dusjen, han er ikke en som gir seg så lett og jeg vet hvor mye han har gledet seg til og møte familien sin der. ❤️

 

I dag har jeg derfor gjort i stand heimen, jeg har fått ut alt boss og ryddet opp etter gårsdagens feiring!😁 nå gjenstår bare den største oppvasken jeg har sett😂

 

Jeg klargjør heimen slik at vi bare kan reise i morgen om alt er bra, det er mer en man tror når man tenker å være borte helt til neste år.😂 

Julegavene var mange og flotte, vi er heldige!

 

 

Flere i familien har fått covid så jeg har vært ute å kjørt litt i dag, veldig veldig mange er syke denne jula.

Jula har vel ikke akkurat blitt som planlagt, men alt i alt har det vært den beste jula jeg har hatt, nå håper jeg bare at romjula blir fin og at min kjære kommer seg raskt på beina igjen. ❤️🤞

 

Ha en nydelig julekveld kjære lesere 

 

 

Nok en julegave! passer bra for oss som er veldig lite kreative på kjøkkenet!
Kunsten er å lage maten delikat når man ikke eier matlyst.

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg