Hva gjør man med en dårlig dag? Jo man shopper!

Jeg kjørte min kjære på jobb i dag, og bestemte meg for å ta meg en tur bort 🙂 jeg har blitt sittende her i leiligheten for lenge, uten å ha funnet på noe som helst, og behøvde en tur bort!

Det er en slags terapi å sitte i bilen med musikken på full guffe og varmeapparatet på spreng, man kjenner på denne selvstendigheten, som «normale» mennesker tar som en selvfølge, men for meg er det så stort.

Jeg måtte kjøpe mat til fiskene våres, så turen gikk til vakre Eid <3 og jeg var også innom Jysk og fant meg skohylle og garderobestativ til det nye klesrommet våres. Etterhvert må vi utvide, for det samler seg opp med så masse klær og min kjære er faktisk den værste av oss 🙂 men nå har vi iallefall system på rotet våres! 

Å lage til hjemmet våres har blitt en del av denne tilfriskningsstrategien min, det gir meg noe, og jeg føler større og større trygghet i eget hjem, det er langt borte ifra hvordan det var her før, og man kan fysisk se på leiligheten hvordan jeg faktisk har det. Det er merkelig det her, men jo mer orden man har rundt seg, jo bedre får man det psykisk, og da jeg rusa meg brydde jeg meg ikke om omgivelsene mine i det hele tatt. De fleste som var innom her fikk faktisk bakoversveis over tilstanden her hjemme, og det var ikke ett hjem jeg ønsket besøk i 🙂 dette har aldri vært hjemmet mitt for den saks skyld, det har bare vært en oppholdsplass for meg når jeg har hatt noen dagers pause ifra rusen, og måtte sove ut, med en gang jeg har komt meg på beina igjen, har jeg hatt hastverk med å komme meg herifra, og jeg tror min kjære er en stor grunn til dette behovet for å skape ett ekte hjem sammen. 

Jeg tror på mange måter at jeg har funnet roen på en helt unik måte etter at jeg møtte han, han førte rutiner inni livet mitt, og viste meg at han hadde ett ønske om ett «normalt» liv, jeg hadde ikke møtt noen som han før, og jeg var preget av livet jeg levde. Han fikk meg til å ha troen på fremtiden, og at ting kunne bli bedre, han tilførte struktur og orden uten å prakke det på meg, og etterhvert så lærte jeg å sette pris på ett ekte og ryddig hjem. Han har forandret livet mitt fullstendig, og jeg er så glad for at jeg og han nå har muligheten til bygge dette livet sammen.

Tenk at jeg skulle være så heldig og finne kjærligheten, bli rusfri og leve ett «Normalt» liv! Jeg lever drømmen nå, og det er tid for å nyte det.

 

Meld dere inni gruppa mi på facebook! Tilbaketillivet 🙂 der poster jeg alle innleggene mine og kommer med spennende nyheter ifra denne nye tilværelsen med rusfrihet angstfrihet og pur pur lykke! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg