Hjemmet til to rusfrie rusavhengige! – Velkommen inni våres drømmehjem –


Det er lenge mellom hver gang jeg har tid til og virkelig bare nyte hjemmet mitt, gjøre disse forandringene og få ting gjort, hverdagen tar en og man blir okkupert på andre områder så nå nyter jeg bare å kunne gå og dulle her hjemme ❤️ Jeg har kjent på hvordan det er å stå uten ett hjem, uten ett sted og bo og dermed betyr dette kanskje enda mer for meg en de fleste andre. 

 

Etter at jeg og min kjære ryddet alle skapene og vasket kjøkkenet i går kveld fant jeg motivasjonen til og fortsette i dag, så nå er klesrommet våres ryddet! dette rommet blir brukt til alt, alt rot blir plassert hit og det rart hvor mye som samler seg opp på kort tid. Innimellom tar jeg en real omgang med sortering slik at det holder seg fint. Alle trenger ett “roterom”. 

Da jeg ble sammen med Sebastian var dette rommet fylt helt opp til taket med ting, det er rart og tenke tilbake på hvordan denne plassen har gått ifra å være en bule til og faktisk blitt ett hjem, på grunn av disse minnene ifra hvordan det var før så kjenner jeg på takknemligheten over roen og kontrollen vi i dag har hjemme. ❤️

Endringene både i hjemmet og livet er vanvittige, vi har gått ifra og være aktive rusmisbrukere til og velge livet og å satse på fremtiden våres. Dag for dag bygger vi oss opp til og bli sterke mennesker som kan bli en ressurs i samfunnet, isteden for en byrde.

Å få bruke kreativiteten på noe som viser resultater med det samme har hjulpet mange ganger, bare å male en vegg eller legge ett gulv selv, bare at vi har skapt noe sammen. Det er viktige ting på veien mot å leve ett rusfritt og fullverdig liv. 

Å dele denne reisen og denne endringen både med hjemmet og med livet gir oss masse motivasjon og styrke på denne reisen, åpenheten og ærligheten har reddet livene våres.

 

Nå gleder jeg meg bare til fortsettelsen, jeg gleder meg til og starte arbeidet med å fore alle vinduene her, gjøre det klart for jul og faktisk nyte denne høytiden her hjemme i drømmehjemmet våres, det er så mye og glede seg til der fremme. ❤️

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg