Her er saken fra Fjt, og en utblåsning på YouTube!

Annonseinnlegg. Her er utblåsningen min for i dag ang spleisen som ble slettet på du vet du er fra Måløy, det var godt å få det ut av verden! Legge det bak seg og gå videre. Jeg har ikke tid til å fokusere på slik negativitet!

Her er gruppen min på facebook: tilbaketilhverdagen Her kommer jeg til å poste alle innlegg jeg legger ut, og oppdateringer 🙂

Rusetterverngruppen: Måløy rusettervern . Der kan folk legge seg til og få oppdateringer om gruppeoppmøter, turer og det jeg organiserer for oss 🙂 gleder meg!

Her er spleisen jeg har opprettet, og jeg takker virkelig for støtten dere gir oss nå! Dette trenger vi til leige og utgifter som jeg har i forbindelse med rusrelaterte problemstillinger her på denne lille vakre plassen vår!
Ellers har jeg fått mye sponset av mat og annet som gavekort, og er veldig takknemlig. Jeg har ikke vært overalt og spurt, men laget ett innlegg med bilder fra alle de herlige menneskene som sponset oss her!

Annonsert innlegg fra ellos med en knallfin bukse i min smak!




399kr

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg