Her er julegavene jeg har fått ifra leserne mine på denne bloggen!

I dag kom nok en pakke i posten! ❤️ jeg er helt overveldet over givergleden og mennesker som tar seg tid til og glede andre, jeg blir helt satt ut hver eneste gang jeg får noe og jeg kjenner at jeg ikke er helt vant med dette. I dag fikk jeg dette i posten ifra Reidun som har en side på Facebook, link finner du her: https://www.facebook.com/Reiduns-Lappefryd-175295959838899

Hun ettersender også dette til meg! 

 

Jeg har fått masse julekort ifra lesere! ❤️noe som gjør postkasseangsten mindre. 

 

Jeg har fått dette bildet ifra Tone Andal som står bak gatekunstprosjektet her i Måløy, en riktig ildsjel som jeg ser opp til. Siden til gatekunsten finner dere her: https://xn--streetartmly-2cb1y.com/

Jeg gikk ut på denne bloggen og etterlyste julekuler ifra årene 2019 og 2020! plutselig tikket en melding inn ifra noen som bor her jeg bor, denne fikk jeg gratis! ❤️

 

I går ble jeg kontaktet av en dame som ønsket å strikke gensere til meg og min kjære! disse blir strikket på nyåret ❤️

 

Sist men ikke minst fikk jeg to nisser på døra! med en splitter ny pc! den fikk jeg ifra gutta på nettpartner og jobbpartner på grunn av åpenheten og det jeg gjør for folk rundt meg. Jeg fikk denne for og fortsette bloggen, fortsette alt arbeidet jeg gjør og jeg ble fullstendig satt ut av dette besøket.❤️

 

 

 

Jeg har verdens beste lesere og åpenheten er noe jeg aldri vil angre på. Åpenheten har reddet livet mitt og har gitt meg muligheter jeg aldri hadde fått uten. ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg