Helt sinnsyk fredag er snart over

Følelsen jeg sitter med i kveld ønsker jeg og ramme inn, huske tilbake på og bære videre i hjertet mitt. Denne lettelsen jeg føler over at mamma kommer til og bli frisk, denne gleden av å slippe utav fengselet av uvitenhet og denne forventningen til i morgen og årsmøtet! det er en ball med positiviteter samtidig som jeg er fullstendig ferdig etter denne dagen. Jeg har tatt igjen alt jeg ikke har fått gjort bokstaveligtalt og har sprunget rundt som en jojo i hele dag, jeg er veldig fornøgd med resultatene men innser at jeg har en manisk side og overgjør alt. 

I kveld har jeg kjørt rundt 2 kasser med boller og har gjort unna det jeg trenger forut en tur bort, jeg tar meg selv i å måtte organisere livet for og være borte i en natt og det slår meg at jeg faktisk har fått meg ett liv!
Når man kjenner på disse deilige følelsene må man stoppe opp og kjenne, iallefall når man har hatt det vondt en stund! akkurat nå sitter jeg og tar innover meg hvilken sinnsyk flax vi har hatt og hvor godt det er å ikke frykte for livet for mammaen min lenger!  vi er så heldige som har hverandre og jeg gleder meg masse til hun kommer hjem her hun hører til. 

Kofferten er forresten ikke pakket ennå, og som jeg spådde tidligere i dag blir dette i hu og hast pakking denne gangen også, jeg satser på at jeg rekker litt i morgen! dette har vært en vanvittig dag med mange inntrykk så jeg håper jeg ikke blir liggende og drømme vilt i natt også 🙂

Håper dere har hatt en fantastisk fredag kjære lesere <3 legg gjerne igjen ett spor av dere i kommentarfeltet! God helg!

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Så kjekt å høre at din mamma blir frisk ❤️Og neida, du er ikke manisk, bare veldig glad ,og får masse positiv energi av alle gode nyheter 😊God helg til deg og dine 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg