Hele verden på skuldrene! bare en ting og gjøre med den saken

Tannlegetimen er over og jeg har kommet hjem i stua mi

Krisetenkeren Monica har hatt kreft i hodet, beina og i kjeften i mange dager, ja faktisk i uker nå.

Tannlegen min er fantastisk og ba meg om å ikke bekymre meg, det hjelper litt selv om jeg er kronisk bekymret for tiden. Det var en stor cyste der, stor til og være i munnen og planen videre er at en kirurg skal se på det og legge veien videre. Jeg føler at jeg er i trygge hender, tannlegen min har tross alt kurert meg for den fryktelige tannlegeskrekken jeg alltid har hatt, og i dag spurte jeg henne til og med om å ta tannstein og pleie meg ekstra godt!

 

Den første tiden med henne skrek jeg bare hun så på meg.. helt seriøst. 

Det siste vi nå trenger er at noe skjer og at flere bomber eksploderer rundt oss men det er tross alt rett før jul og jeg forventer det uforventede. 

Prisen jeg fikk med kjeveortoped ble 39.000kr! det er dette det koster om jeg skal fikse tennene mine og bedre disse skadene jeg har pådratt meg av rusen og den jævlige tannlegeskrekken jeg alltid har hatt. Å gå så mange år uten og smile på ekte er anstrengende og jeg håper at jeg får dekket noen av disse utgiftene.

Ett skritt om gangen og en dag i slengen så ordner det seg sikkert for snille piker 

 

I dag prøver jeg å snu den negative tankegangen, jeg prøver helt bevisst og tenke gode tanker for den siste tiden har vært tung. Jeg merker hvor påvirket jeg blir av stemningen rundt meg og hvor lett ting går innpå meg, jeg er ikke ett menneske som bekymrer meg noe særlig men den siste tiden føler jeg at hele verden er på skuldrene og jeg prøver bare å komme meg fremover og til ett bedre sted mentalt. 

Jeg vet at det blir bedre! 

 

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg